Tornar Imprimir

Oficines d'assistència de registre

En les oficines d'assistència en matèria de registre, els ciutadans poden presentar les sol·licituds, escrits i comunicacions que van dirigits a qualsevol Administració Pública, ja sigui de l'Administració General de l'Estat, de l'Administració Autonòmica o de l'Administració Local.

Les oficines d'assistència en matèria de registre assisteixen als registres electrònics generals, perquè els interessats, en el cas que així ho desitgin, puguin presentar les seves sol·licituds en paper, les quals es convertiran a format electrònic. 

Relació d'oficines d'assistència en matèria de registre:

OFICINA D'ASSISTÈNCIA EN MATÈRIA DE REGISTRE

Av. d'Espanya, 49, planta baixa
07800 Eivissa (Illes Balears)
tel. 971 19 59 00
oac@conselldeivissa.es

HORARI: de dilluns a divendres: de 8.15 a 14.45 h

Serveis principals:
Tots ells amb cita prèvia

-Atenció al públic i informació
-Registre general d'entrada del Consell Insular d'Eivissa
-Registre general d'entrada del Govern de les Illes Balears
-Cites ITV: tel. 971 19 59 06 o web: Cita prèvia Eivissa
-Targetes de Transport
-Títol de família nombrosa

Data de l'última actualitzaciódimarts 12 de maig 2020
Tornar Imprimir