www.conselldeivissa.es
ESCastellano CACatalà
Identifica't
  • Menu
✕
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Presentació de documents habitualment sol·licitats
    • Queixes i suggeriments
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Autoliquidacions
    • Nova autoliquidació
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances i reglaments insulars
    • Perfil de contractant
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents
    • Ajuda de la seu
    • Videotutorials
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Rebuts
    • Passarel·la de pagaments
    • Autoliquidaciones
    • El meu portafirmes

Sol·licituts d'ajuts per als titulars de llicències municipals de taxi a l'illa d'Eivissa per a l'adquisició de desfibril·ladors externs semiautomàtics pels seus vehicles auto-taxi

Finalitat

Concessió d'ajuts per als titulars de llicències municipals de taxi a l'illa d'Eivissa per a l'adquisició de desfibril·ladors externs semiautomàtics pels seus vehicles auto-taxi

Qui ho pot presentar

Podrán obtener la condición de beneficiarios de la subvención, los titulares de autorización de transporte público discrecional de viajeros en vehículos de turismo (auto-taxis) de la clase VT en la isla de Ibiza, que tengan el certificado o titulación en DESA y que hayan adquirido desfibriladores externos semiautomáticos desde el 1 de enero de 2021 con las siguientes características:

  • Certificación CE
  • Homologación para uso sanitario.

No pueden ser beneficiarias de las subvenciones las personas, entidades o agrupaciones en que concurran alguna de las prohibiciones establecidas en el artículo 13 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, general de subvenciones.

 

Terminis de presentació
16/07/2021 08:00:00 - 06/08/2021 23:59:00

Fins el 06/08/2021

Presentació

Les sol·licituds al Registre General del Consell Insular d¿Eivissa, av. d¿Espanya, 49, 07800, Eivissa, o en les altres formes previstes a l¿article 16.4 de la Llei 39/2015, d¿1 d¿octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgan gestor

Departament d'Innovació, Transparència, Participació i Transports

Termini de resolució

D'acord amb l'article 25.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el termini màxim per resoldre i notificar el procediment no excedirà els sis mesos, comptats a partir de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el BOIB.

Efecte del silenci administratiu
No procedeix

DESESTIMATORIO

Recursos

DESESTIMATORI

Normativa bàsica

La convocatòria d'aquestes ajudes es regirà pel que disposen les presents bases reguladores, per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, que aprova el text refós de la Llei de subvencions, per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en allò que hi sigui d'aplicació.

Respecte de la protecció i el tractament de dades de caràcter personal per a la realització de les activitats objecte d'aquesta convocatòria s'han d'observar les prescripcions contingudes a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell d'Europa, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades) (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en matèria de protecció de dades personals que hi sigui d'aplicació.

Pagament de taxes

NO

Informació addicional

Documentació requerida:

 

ANNEX I

  • DNI del beneficiari de l'autorització VT
  • Acreditació de la seva residència a l'Illa d'Eivissa(Certificat d'empadronament a l'illa d'Eivissa en el cas de no constar la residència al document d'identitat)
  • Còpia de la llicència municipal de taxi en vigor
  • Declaració responsable d'estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social, o autorització al Consell Insular per efectuar les comprovacions davant els organismes corresponents. En el cas de no efectuar l'esmentada autorització, el sol·licitant haurà de presentar els certificats acreditatius abans de la proposta de resolució de concessió.
  • Certificat de capacitació per a l'utilització d'un equip DESA d'acord amb el previst al Decret  137/2008, de 12 de desembre pel qual es regula l'ús de desfibril·ladors externs semiautomàtics en centres no sanitaris de les Illes Balears, adquirits a partir d'1 de desembre de 2020
  • Acreditació de la comunicació de la instal·lació del desfibril·lador d'acord amb el previst al Decret 137/2008 de 12 de desembre, pel qual es regula l'ús de desfibril·ladors externs semiautomàtics en centres no sanitaris de les Illes Balears.
  • Model de sol·licitud d'alta o modificació com a creditor a efectes econòmics.
  • Factura de compra de l'equip DESA amb acreditació del seu pagament i antiguitat no superior a 1 de gener de 2021, a nom de la persona sol·licitant de l'ajut.
  • Altra documentació acreditativa, si escau, de les característiques de l'objecte de la factura pel qual es demana la subvenció
  • Documentació tècnica acreditativa de la marca, model, número de sèrie, i certificació del fabricant en relació a l'homologació de l'equip i la seva adequació per a un ús sanitari, en el termes recollits al Decret 137/2008, de 12 de desembre, pel qual se regula l¿ús de desfibril·ladors externs semiautomàtics en centres no sanitaris de les Illes Balears, i  modificat per el Decret 77 /2012, de 21 de setembre, de simplificació administrativa i de modificació de diverses disposicions reglamentàries, per a la transposició a les Illes Balears de la Directiva 2006/123/CE, de 12 de desembre de 2006, de serveis en el mercat interior
Documentació relacionada
ANEXO I - Modelo de solicitud

ANEXO II - Modelo de solicitud acreedor

ANNEX I - Model de sol·licitud

ANNEX II - Model de sol·licitud creditor

Nivell d'identificació de la persona sol·licitant
Substancial:
Amb Sistema Clau
Documents a presentar
Documentación requerida
- DNI del beneficiario de la autorización VT
- Modelo de solicitud de alta o modificación como acreedor a efectos económicos
La solicitud esta fuera de plazo
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Interrupcions del servei
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Avís legal
    • Mapa web
Consell d'Eivissa
  • Av. d'Espanya, 49 - 07800 Eivissa (Illes Balears)
  • 971 19 59 00
  • oac@conselldeivissa.es
  • www.conselldeivissa.es