Sol·licitud de targeta ciutadana de transport d'EMT-PALMA
Sol·licitar la targeta ciutadana de la EMT-PALMA per part de les persones usuàries empadronades a l'illa d'Eivissa
Personas usuarias empadronadas en la isla de Ibiza
Presencialment a l'Oficina d'Assistència en matèria de Registre. Consell Insular d'Eivissa. av. d'Espanya, 49 07800 Eivissa
Departament de Territori i Movilitat, secció de Transports
La targeta s'entregarà en un termini de 15 díes a comptar des de la data de sol·licitud.
L'ús de la Targeta Ciutadana s'ajusta a les normes que disposa el Decret de Batlia de Palma núm. 7031 de 18/04/11, (BOIB núm. 67 de 05.05.11). D'acord amb el que disposa l'art. 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de dades de caràcter personal, se us informa que:1. Les dades facilitades en aquesta sol·licitud s'incorporaran a un fitxer automatitzat d'exclusiva titularitat pública i destinació municipal, l'actualització i la revocació de la Targeta Ciutadana.2. La persona sol·licitant dona el seu consentiment perquè totes les dades personals puguin ser tractades per l'Empresa Municipal de Transports Urbans de Palma de Mallorca, S.A. (EMT) i l'Institut Municipal d'Esports (IME), amb la finalitat per la que foren facilitades.3. La persona sol·licitant podrà exercir els drets d'accés, rectificació i cancel·lació de les dades que figuren al fitxer davant el responsable d'aquest i Secretari de la Corporació Municipal, amb domicili a la Plaça de Cort, 1 07001 Palma.
Gratuita