www.conselldeivissa.es
ESCastellano CACatalà
Identifica't
  • Menu
✕
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Presentació de documents habitualment sol·licitats
    • Queixes i suggeriments
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Autoliquidacions
    • Nova autoliquidació
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances i reglaments insulars
    • Perfil de contractant
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents
    • Ajuda de la seu
    • Videotutorials
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Rebuts
    • Passarel·la de pagaments
    • Autoliquidaciones

Queixes i suggeriments

Finalitat

La queixa o reclamació és una facultat que té qualsevol ciutadà o ciutadana per reflectir la seua disconformitat puntual, respecte a qualsevol servei públic o en el seu àmbit privat, que pugui ser atesa pels serveis del Consell Insular. La queixa o reclamació no tindrà, en cap cas, la qualificació de recurs administratiu ni la seua interposició paralitzarà els terminis establerts en la normativa vigent. Aquesta queixa o reclamació no condiciona, de cap manera, l'exercici de les restants accions o drets que, de conformitat amb la normativa reguladora de cada procediment, puguin exercitar els que figurin en ell com interessats.

El suggeriment és el procediment mitjançant el qual, si un ciutadà o ciutadana té alguna iniciativa o suggeriment per millorar la qualitat dels serveis, incrementar el rendiment o l'estalvi de la despesa pública, simplificar tràmits o suprimir els que siguin innecessaris o qualsevol altra mesura que suposi un major grau de satisfacció de la societat en les seues relacions amb el Consell Insular d'Eivissa, pugui fer-la arribar en la forma que estimi convenient, ja sigui per escrit o personalment, als organismes, autoritats o funcionaris que tenguin atribuïdes les competències en la matèria.

Qui ho pot presentar

Cualquier interesado

Presentació
  • Presencialment:
    • Presentant la documentació associada en l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, av. d'Espanya, 49, Eivissa o en les altres formes que contempla l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • En línia:
    • Mitjançant la Seu Electrònica, on també pot presentar la documentació en forma electrònica.
Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Nivell d'identificació de la persona sol·licitant
Baix:
No és necessari demostrar la seva identitat
Documents a presentar
Documentación requerida
- Reclamació
- Queixa
- Suggeriment
  • Registre electrònic
    Seleccione como desea identificarse:
    • Escribiré mis datos
      Atención : si accede sin identificación, podrá realizar el trámite, pero sus datos no se asociarán a su historial, al no ser posible garantizar su identidad. ¿Desea continuar?
      Acceptar
    • Amb autofirma
  • Tramitació presencial
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Interrupcions del servei
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Avís legal
    • Mapa web
Consell d'Eivissa
  • Av. d'Espanya, 49 - 07800 Eivissa (Illes Balears)
  • 971 19 59 00
  • oac@conselldeivissa.es
  • www.conselldeivissa.es